زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 8:41 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 38
نویسنده پیام
ranjbari آفلاین



ارسال‌ها : 5
عضویت: 20 /11 /1390
محل زندگی: همدان
سن: 25
شناسه یاهو: ranjbariamjad007
تشکرها : 2
تشکر شده : 1
عسگری: فیفا به مسائل داوری‌ کشورها ورود نمی‌کند
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه پرسپولیس به فیفا گفت: فیفا به هیچ عنوان به اتفاقات داخلی مسابقات کشورها ورود پیدا نمی‌کند.

حسین عسگری درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به داوری دیدار با فجرسپاسی گفت: فیلم بازی را بازبینی و به سه مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس رسیدگی کردیم. خوشبختانه اشتباهات داوری فقط در یک مورد اتفاق افتاده که آن هم تاثیری در نتیجه بازی نداشته و در دو مورد دیگر داور درست عمل کرده است.



وی ادامه داد: در صحنه ای که توپ به دست مدافع فجر خورد، این امر کاملا اتفاقی بود و در اصطلاح توپ به دست بود چرا که بازیکن تمرکزی روی انجام هند نداشته است. در صحنه دوم که معتقدند روی نوری خطا شده، داور به درستی ادامه بازی داده است و در ادامه چندین پاس رد و بدل شده و ارتباطی به آن خطا هم نداشته است. در صحنه سوم هم پاس به عقب دروازه بان بود که داور نمی بایست آن را ضربه آزاد مستقیم می گرفت اما خوشبختانه توپ به گل تبدیل نشد تا اشتباه داور تاثیرگذار نشود.

رئیس دپارتمان داوری درباره شکایت باشگاه پرسپولیس به فیفا درباره صحنه های داوری گفت: فیفا به هیچ عنوان به اتفاقات داخلی مسابقات کشورها ورود پیدا نمی کند و در نهایت به کمیته داوران آن کشور ارجاع می دهد. تا به حال هیچ جای دنیا دیده نشده که فیفا وارد مسایل داوری یک فدراسیون شود.

عسگری در پایان گفت: موردی که وظیفه دارم که به اطلاع همه عزیزان و باشگاه ها برسانم این است که قبل از اعلام نظر به صورت شفاهی یا کتبی به اعتراضات داوری از کارشناسان خبره و بی نظر استفاده کنند تا تیم و طرفدارانشان را در مقابل داور قرار ندهند.

امضای کاربر :
رنجبری . آی آر
برترین سایت تفریحی پارس
ی
پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 19:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | عسگری: فیفا به مسائل داوری‌ کشورها ورود نمی‌کند | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS